عمل اسمایل


Smile جدید ترین عمل جراحی برای اصلاح عیوب انکساری نزدیک بینی و آستیگمات با استفاده از تکنولوژی فمتوسکند لیزر می باشد. با استفاده از مدرن ترین دستگاه لیزر فمتوسکند برش دقیق لایه میانی قرنیه انجام شده و با یک ورودی حدود ۳تا 3.5 میلی متر از محیط خارج می گردد.

در این روش مهم ترین لایه قرنیه که عمده ترین سهم در استحکام قرنیه را دارد حفط می شود و به علت کاهش برش اعصاب قرنیه در مقایسه با عمل فمتولیزیک و PRK و لازک ، خشکی چشم پس از عمل که در ۳ ماه اول وجود دارد کمتر مشاهده می شود.

در ضمن بدون درد و ریزش اشک بوده و بهبودی و برگشت به فعالیت های اجتماعی از فردای عمل میسر می باشد. این عمل برای تمام ییماران نزدیک بین و آستیگمات به خصوص برای کسانی که قرنیه نازکی دارند اولین و بهترین انتخاب می باشد. فرکانس کاری دستگاه فمتوسکند 500 کیلو هرتز بوده و از ویژگی های آن می توان به وارد کردن کمترین میزان انرژی به قرنیه، کمترین میزان افزایش فشار داخل چشمی، منحنی بودن شکل PI و تخت هوشمند نام برد.

این روش همچنین برای ایجاد فلپ و تونل برای رینگ های داخل چشمی و همچنین پیوند قرنیه کاربرد دارد. ویژگی منحصر بفرد دستگاه، قابلیت انجام عمل SMILE بوده که بعنوان کم تهاجمی ترین روش درمان اصلاح نزدیک بینی و آستیگماتیسم شناخته می شود.